Nechcete-li absolvovat jednání s úřady, rád Vám pomohu i s tímto problémem. Veškerou komunikaci s úřady vyřídím za Vás Vy následně obdržíte rozhodnutí a máte hotovo. Tato služba stojí 1000 Kč.
Máte-li o tuto službu zájem, uveďte to prosím v objednávce, kterou můžete provést prostřednictvím kontaktního formuláře či na mail info@odnetipudy.cz nebo volejte 606569579
Jak to probíhá?
V okamžiku, kdy je vyhotovena žádost o odnětí, posílám ji pomocí datové schránky příslušnému úřadu. S úřadem řeším i všechny připomínky. Rozhodnutí úřadu Vám pak bezprostředně zašlu v elektronické podobě.
Jak dlouho to trvá?
- objednávka (předání všech potřebných dokumentů a podkladů)
- 1 až 5 dnů (7 až 14 v případě dočasného odnětí) vyhotovení kompletní žádosti
- zasílám Vám kompletní žádost a současně ji odesílám pomocí datové schránky na příslušný úřad
- úřad má zákonnou lhůtu 30 dní na vyřízení*
- úřad rozhodl = okamžitě Vám rozhodnutí přeposílám
*v řadě případů však úřad žádost zpracovává mnohem déle